Organizare și planificare în Asociație cu Mădălina Preda

Am început, în ianuarie, să facem aceste sesiuni de planificare și organizare cu Mădălina Preda. Ele au pornit dintr-o nevoie, aceea de a avea mai multă structură în muncă și, treptat, am stabilit multe aspecte care țineau și de organizarea proiectelor, a departamentelor și a voluntarilor. Datorită ei, acum avem lucrurile mult mai clar stabilite și muncim mai eficient. Magia Mădălinei e că face totul să pară super simplu, încât îți dă energie și motivație să aplici și singur tot ce-ai învățat. Biiig thank you, Mădălina!

Mădălina ne-a ajutat să ne clarificăm nevoile, întâi față de noi, apoi față de ceilalți, și ne motivează să setăm obiective, să facem un pas în spate ca să vedem imaginea de ansamblu și, mai ales, să planificăm eficient. Explorăm tool-uri de muncă în echipă și comunicăm cu scop. Și serios că lucrurile par mult mai simple! Nu știm secretul, dar ne bucurăm de efect. Mădălina, îți mulțumim pentru tot! 🤍

1 thought on “Organizare și planificare în Asociație cu Mădălina Preda”

  1. Multumim lui Madalina pentru daruirea ei si pentru ca ne-a ajutat sa ne reorganizam si sa ne concentram pe realizarea obiectivelor noastre. Energia si motivatia pe care ne-o transmite parca ne ajuta sa facem mai mult si mai bine. Ea este clar un exemplu de munca atenta, eficienta si organizata! 🤩

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *